Maak het verschil op jouw manier, in je eigen stijl met het BrandToSucces Huisstijltraject
Laat aan de buitenkant zien wie je aan de binnenkant bent!
KLANTEN KUNNEN KIEZEN TUSSEN JOUW EN HEEL VEEL ANDERE BEDRIJVEN OF PROFESSIONALS!
Je bent niet de enige in jouw branche. Hoe zorg jij ervoor, dat klanten jouw bedrijf kiezen?
Je hebt een hekel aan verkopen, iemand iets aansmeren. Niet opdringerig zijn maar gewoon een goede indruk maken. En dan wel graag op een manier die bij je past, die bij jouw bedrijf past. Hoe pak je dat aan?
Met je huisstijl laat je zien wie je bent!
In het huisstijltraject help ik jou om aan de buitenkant te laten zien wie je aan de binnenkant bent. Dit doen we samen. Ik heb jouw input nodig om een huisstijl te ontwikkelen die laat zien wie je bent en waar je voor staat. We beginnen bij de basis. Het fundament van jouw bedrijf! We gaan op zoek naar het unieke van jouw bedrijf, wie je ideale klant is en welke beleving daarbij past. Met die input ontwikkel ik op maat een huisstijl, een unieke eigen stijl voor jouw bedrijf.
Het BrandToSucces Huisstijltraject is ideaal voor jou als je
- een bedrijf begint of als zelfstandig ondernemer aan de slag gaat en direct een goede indruk wilt maken.
- huisstijl niet langer past bij jouw bedrijf
- een andere koers gaat varen met je bedrijf
- verkeerde klanten trekt omdat het niet duidelijk is wat je doet.
- huidige stijl geen indruk maakt op anderen.
- klanten misloopt omdat je bedrijfsstijl niet aanspreekt.
- enkel een logo hebt maar geen herkenbare taal, vorm en kleur waarmee je zichtbaar wordt in communicatie en promotie.
Schieten met hagel!
Zonder huisstijl moet je elke keer weer het wiel uitvinden. Dan moet je met elke actie opnieuw bedenken in welke taal je mensen aanspreekt. Ook moet je elke keer weer bedenken hoe jij je gaat onderscheiden en hoe je verbinding maakt tussen je werk en die ideale klant van jou. Dat is verwarrend en kost heel veel tijd. Bovendien kiezen klanten daardoor sneller voor een collega die wel herkenbaar is.
Een huisstijl geeft heel veel duidelijkheid. Daarmee straal je vertrouwen uit en bespaar je heel veel tijd.
Opvallen tussen je collega ondernemers!
Jarenlang heb ik gebikkeld om opdrachten binnen te halen. Ik was één van de vele grafisch ontwerpers die een ‘logootje’ kunnen ontwerpen. Mijn bedrijf had een logo, maar geen basis. Geen stijl die goed bij me paste. Ik wist niet hoe ik mij kon onderscheiden. Toen ik op zoek ging naar mijn meerwaarde ontdekte ik wat mij uniek maakt. Wie ik aan de binnenkant ben en hoe ik dat aan de buitenkant kan laten zien in vorm, kleur, beeld en taal. Mensen begrijpen steeds beter wat ik doe en waarom ze bij mij moeten zijn. Ik word herkend als zichtbaarheidsspecialist en branding expert, hoe ‘cool’ is dat?
In het BrandToSucces Huisstijltraject werken we samen aan een stevige basis en een unieke eigen identiteit.
Ik ben blij met het resultaat. Een flinke transformatie was echt hard nodig, maar een stuk lastiger dan verwacht. Ik had niet gedacht, dat het me zoveel moeite zou kosten om ‘het’ te zien. Maar nu mijn nieuwe huisstijl er ligt heb ik er echt een heel goed gevoel bij. Het resultaat is volwassener, chiquer en het past heel goed bij wat ik wil uitstralen. Dus dankjewel voor je geduld, het meedenken en het niet afwijken van je gevoel. Dat is precies de reden waarom ik voor jou heb gekozen!
Wat we gaan doen in het Brand To Succes Huisstijltraject
- In één dagdeel brengen we samen het fundament van jouw bedrijf in kaart. Wat doe je? Waarom? Wat zijn je kernwaarden? Welk publiek wil je bereiken? Welke boodschap draag je uit? Welke beleving past daarbij?
- Ik zoek naar een passende beleving voor jouw bedrijf en kijk daarbij naar kleuren, vormen en beeldmateriaal.
- Je krijgt minimaal 2 unieke huisstijlvoorstellen: logo (beeldmerk, woordmerk of combinatie), slogan, visitekaartje en briefpapier.
- Tijdens de presentatie neem ik je mee in het onderzoek en presenteer ik je de unieke huisstijl voorstellen. We bespreken de voor- en nadelen van de voorstellen en op basis daarvan beslis jij hoe je huisstijl er uit komt te zien.
- De huisstijl wordt uitgewerkt in:
- Huisstijldocument
- Logo
- Visitekaartje
- Briefpapier
- E-mailhandtekening
Sta jij te popelen om samen met mij te werken aan de perfect passende huisstijl van jouw bedrijf?
Wil je een buitenkant waarmee je duidelijk zichtbaar bent zoals je bent?
Een huisstijl die anderen herkennen en waarderen? Click hier om je aan te melden! We maken dan een belafspraak voor een kennismakingsgesprek. Dat is een vrijblijvend gesprek waarin je al je vragen kunt stellen. Daarna besluit je of je samen met mij aan jouw unieke huisstijl gaat werken.
Voordat ik aan het huisstijltraject begon, moest ik een belangrijke beslissing nemen. Ik verander niets aan mijn website, laat mijn eigen bedrijf voor wat het is en zie wel welke clowns-opdrachten er binnen komen. Of ik investeer in een nieuwe website. laat de wereld zien wat ik graag wil doen en ontdek een nieuwe manier van ondernemen die bij mij past. Ik besloot mee te doen aan de Branding Battle. Tijdens deze battle kreeg ik antwoord op mijn vraag en besloot met Miranda te werken aan een nieuwe uitstraling. De betrokken en informele samenwerking leverde mooie gesprekken op, een nieuwe naam met bijpassend logo en een website. De huisstijl klopt met wie ik ben en wat ik doe. Ik vond het wel spannend om het traject in te gaan. Zou Miranda me goed aanvoelen? Komt er iets uit waar ik tevreden over ben? Maar ik was echt super verrast over de naam en het logo. Boven verwachting!
Het Brand To Succes Huisstijltraject maakt de weg vrij voor meer klanten!
- Meer klanten, omdat je onderscheidend bent met je unieke eigen uitstraling. Je valt op tussen je collega’s.
- Meer klanten, omdat je duidelijk bent. Mensen snappen waarom ze bij jouw bedrijf moeten zijn.
- Meer klanten, omdat je consistent bent en daardoor steeds beter wordt herkend.
- Meer klanten, omdat je een professionele indruk maakt. Dat geeft vertrouwen!